SPORING AV SENDING/PAKKE

Lagervarer sendes normalt i løpet av en til to virkedager. Vi forsøker naturligvis å sende samme dag, men dette avhenger av sesong og bestillingstidspunkt. Transporttiden varierer avhengig av leveringsadresse og hvilken fraktmåte du velger. Sjekk Ordrebekreftelsen din for nærmere detaljer. Tidspunktet du bestiller avgjør når vi kan plukke, pakke og sende din ordre.
Har du bestilt en vare som er utsolgt eller det er en bestillingsvare, får du oppgitt en dato på epost for når varene er forventet leveringsklare. Husk at det normalt tar en dag fra denne datoen til varene blir klargjort for forsendelse hjem til deg.

Når varene er klargjort for forsendelse fra vårt lager, sender vi en leveringsbekreftelse med sporingsinformasjon pr e-post til adressen du har oppgitt. Leveringsbekreftelsen sendes før transportøren henter varene hos oss, derfor kan det ta noen timer før leveransen kan spores.

Det er fra sendingen/pakken er sendt ditt ansvar som kunde å motta eller hente sendingen/pakken, noe som også inkluderer at du er ansvarlig for å spore og holde følge med sendingen/pakken. Dette kan gjøres ved sporingsnummer som mottas på e-post, ved å logge inn på kontoen din eller ved å ringe oss på tlf [[ $t('contact.telephone') ]]. MERK: Posten sender ikke lenger ut hentelapper. Sørg selv for å være informert om din forsendelse.